Kunnes huomasin että tulin tuhonneeksi kaiken

Sinä olit liian kiltti minulle. Sait minut käyttäytymään kuin mies tai pahainen portto. Join ja kiroilin kuin mies, halusin ja otin sinut kuin äijä. Välillä himoni sai minut kiemurtelemaan keittiönpöydälle ja tarjoamaan itseäni kuin huora. Häpeättömyydessäni en sulkenut edes verhoja, halusin sinun ottavan minut juuri siinä.

Oli minulla tunteetkin ja kaduin tekojani. Tunsin turmelleeni jotain viatonta, sinut. Kunpa olisit käyttäytynyt kuin mies, jolloin minä olisin voinut olla nainen. Olisitpa korottanut minulle joskus äänesi, jotta olisin osannut olla nöyrä.

Tunsin yhtäaikaista surua ja riemua, siitä että olin saanut sinut omakseni. Mutta koska rakastin sinua niin paljon, päästin sinut irti lumouksestani, sinä suloinen poika, kun minä olin noita.

Kommentit

Parsifal sanoi…
Mitäs sanoinkaan tuolla ylempänä... :)

Suositut tekstit