En tiennyt että tämä tarina kertoo minusta

Nyt on hetki tämän jälkeen ja tuleva on jo ohi.
On kylmä. Tuuli ujeltaa nurkissa.

Kun tiedät oman kipupisteesi, voit silloin satuttaa toista.
Minä haluan olla voittajien puolella.
Pelkään että todella sairastuin, enkä jaksakaan enää.
Mutta ei yksinäinenkään ole todella yksin. Hän elää kaksoiselämää, hän on toinen.

Näen joskus unia joissa olen joku muu.
Jossakin on aina joku. Hän on mies.
Minä yritän kuvitella hänet.
Miten voi olla näin kylmä.

Hän syntyi ennen minua. Hänet tunnetaan ja muistetaan paremmin kuin minut. Minut muistaa harva, minuna. Olen niissä muistoissa yleensäkin jonkun seurassa. Minulla ei ehkä ole omaa persoonallisuutta. Minä olen hyvin vaatimaton.
Minä olen sovittelija.

Nyt odotan että väsyisin. Odotan unta.
Minua ei enää palella.

Kommentit

Suositut tekstit