Kuka sinä olit

-ääni pikkuhiljaa voimistuen
Minusta tuntuu että kasvan koko huoneen täyteen ja muutun mustaksi hahmoksi.
Minun ääneni nousee, se kumpuaa jostain kaukaa matalana.
En edes kuule mitä sanon, sanon vain sen mitä ajattelen, mitä tunnen, mitä minulle tulee ensimmäisenä mieleen.



-todeten, väliajatuksena
[Minä pidän siitä äänestä.
Se on voimakas ja vahva.
Minä olen vahva. Olen täynnä energiaa.]

- melkein huutaen
Kukaan ei ole ennen nähnyt minua (tuollaisena).
En minä itsekään ole nähnyt itseäni.
Minä puhun, minä huudan!
Ja minä olen pelottava.



- melkein manaten
[Minä olen kuin mustaa ilmaa, minulle ei ole alkua, ei loppua, ei rajoja.
Minä muutuin.
Minä olen näkyvä, oleva, puhuva, elävä ja silti minua ei voi sulkea mihinkään.]

-hokien
En ole koskaan ollut niin epävarma kuin nyt mitä huominen tuo.
En ole koskaan ollut niin varma kuin nyt.
En ole koskaan tällä väsymyksen hetkellä ollut samalla niin vahva.


- hiljainen ajatus
[Kyllä minä tiedän]

-kuiskaus
[Olen se uneni noitaprinsessa, hän joka tietää joutuvansa hukuttautumaan, jotta pelastuu.
Minä siis hukun ja minä pelastun.
Ja minun sieluni osaa lentää.]


Kommentit

Suositut tekstit