Matka jonnekin

Ystäväni ja lähimmäiseni S:n kanssa olemme keskustelleet ajoittain minuudesta ja kuinka meillä on myös toinen minä. Minulle se on kehittynyt Toisaalle eri muodoissaan. Minulla on monta nimeä ja roolia. Elän siellä sitä elämää jonka olen jättänyt paitsi todellisuudessa jo monta vuotta.

Teen matkaa jonnekin, itseeni. Mihin se lopulta päätyy, on hieman pelottavaakin. Mutta matkalla sinne olen yllätyksekseni löytänyt myös jotakin todellista, aitoa. Olen malttamaton ja valmistautumaton, mutta samalla päättänyt uskaltautua ja antautua. Jo nyt olen saanut enemmän kuin uskoinkaan. Luulen tarvitsevani tämän matkan jotta ymmärrän taas jotain itsestäni, tarpeistani, elämästäni.

Kommentit

Anonyymi sanoi…
tähän sydän kommentiksi, samoilla vesillä kun ollaan
Onhan Noita sanoi…
Sama päämäärä, mutta eri matka. Silti tiet risteävät.

Suositut tekstit