Perjantai

Olen unohtanut mitä teen perjantaisin. Kello 18.12 ihmettelen ettei minulla ole erityisesti mitään tekemistä. Töissä olen ollut pinna kireällä ja hermona, mutta nyt olen tyyni. Sain juuri autokuormallisen minulle kuulumatonta tavaraa pois kodistani. Jostakin syystä tuo tavaramäärä oli pyörinyt kodissani jo yli viisi vuotta. Vittupaskanvihaaja minussa nauttii tästä avaruuden tunnusta asunnossani. Ehkä hyödynnän tämän ja jatkan siivoamista.

Mutta toisaalta joudun kuitenkin palaamaan töihin viikonloppuna. Siksi voisin nauttia hetken tästä tekemättömyydestä. Onhan viikko ollut melko koetteleva. Jo ensi metreillä se sai kuolemanpelkoni valloilleen ja jonka lisäksi koin epämiellyttävän kohtaamisen Toisaalla. Viikko vei myös ystäväni kissan hengen. Mahtui mukaan myös useampi halaus ja mukava viesti. Olen myös ikuistettu tauluun, joskin vain puolikkaana. Olen siis olemassa, ainakin puolikas minusta.

Kommentit

Suositut tekstit