Ta(i)va(a)llisista rakkauksista

Dear Santa, 

en jaksa odottaa vuotta. Olen mielestäni tosi kiltti ja mukava, joskus vain vähän hillitön. Siksi en koe että pyydän liikaa. Saisinko jo etukäteen Benicio Del Toron, tai vastaavan, vaikkapa jo ensi viikonlopuksi. En enää ikinä pyydä mitään muuta. Mulla on vähän kylmä, iho kaipaa ihoa, suu suuta. En siis pyydä paljon, vain toista ihmistä. Ja meitä on tällä pallolla aika paljon. Yksi sellainen voisi siis olla mulle. Menen nyt suihkuun ja sitten vuoteelleni odottamaan.

X

Kommentit

Sari sanoi…
Joku on katsonut telkkua sydän syrjällään. Muuten vähän rasittava elokuva, mutta Benicio aivan mahdottoman hieno.
Onhan Noita sanoi…
Minulla on ollut nyt kovasti aikaa katsoa telkkua. On tullut katsoattua Ihmemiehen ja kaikkien mahdollisten murhasarjojen lisäksi leffojakin.

Tämä näyttelijä on tullut jotekin hitaasti tajuntaani. Mutta nyt voisin vaikka loppuelämäni piirtää ja tehdä kasvotutkielmia hänestä. Hän pystyy muuntumaan hetkessä ihan taviksesta rujoksi tai tavattoman kauniiksi. Siis mielenkiintoiset ja eloisat kasvot.

No taidanpa tästä siis alkaa piirtämään. Tai no, nukun ensin. Huomenna..
Sari sanoi…
Huolestun vasta, jos Ihmemies ryhtyy aiheuttamaan sinussa samantapaisia aatoksia. Nyt on kaikki vielä hyvin.
Onhan Noita sanoi…
No, ehkä sun pitää kohta huolestua, tai minun saada jotain muuta tekemistä kuin telkun katsontaa..

Suositut tekstit