Plan B eli pakosuunnitelma

Tarvitsisin juuri nyt kipeästi pelastusta omalta elämältäni, idioottivarman suunnitelman, pakoauton ja elämän tarkoituksen. Olen minä yrittänyt saavuttaa tätä, kovastikin ja maksanut siitä enemmän kuin voisin. Elämän saa vain rahaa vastaan.

Ahdistusta, synkistelyä ja vitutusta seuraa vaihteeksi hetkellinen paniikki ja minuuden ääriviivojen katoaminen. Yritykseni olla normaali ei tietenkään onnistu. Ihmiset eivät sovi minun läheisyyten, enkä minä ihmisten luokse. Kun tavoittelen normaaliutta, koen epäonnistumista ja häpeää. Saan aikaiseksi vain pitkän tuijotuksen muilta.

Olen löytänyt itsessäni uuden kipupisteen, mutta ymmärrän että siitä täytyy tulla vahvuuteni. Elämä on sarja pettymyksiä, kuolemaa ja epätoivoa. Olen silti hämmästyttävän lannistumaton sen edessä.







Kommentit

Suositut tekstit