Kuolleessa hengessä

Mietitte varmaan mitä olen tehnyt viime aikoina? Me olimme matkalla. Kuljimme junalla halki Suomen, laivalla yli meren ja kävelimme jalkamme kipeiksi kaupungissa, jota rakastan. Se oli hyvä retki.

Nyt pidän sadetta syrjässä. Kuolleet ihmiset katsovat seinäkuvista. Olen minäkin joissakin niissä. Tulin tänne pakoon asioita joita en halua kohdata, koska jouduin taas välikappaleeksi ihmisten pahassaolossa. Se on väärin, se on kohtuutonta. Olen kostonhimoinen.

Lisäksi niitä seksiunia naisten ja miesten kanssa. Lopulta päädyn laiskasti ja passiivisesti Toisaalle. Siellä on tylsää. Joku 18-vuotias haluaisi minusta seksiseuraa. Minähän voisin olla hänen äiti. Tai ehkä juuri siksi.

Nyt tiedän miten haluan elää, mutten sitä, miten saavutan sen elämän. Minä uneksin, minä lennän, minä uneksin, minä raivoan.


a

Kommentit

Suositut tekstit