Ihmisen kaltainen

Aamulla herätessäni tiesin etten muista hätänumeroa. Unessa minun olisi pitänyt soittaa poliisille. Mietin varttitunnin sängyssä numeroa, kunnes muistin. Sitten vasta nousin ylös. Siinä unessa istuin muuten limusiinin kyydissä. Olen nähnyt jo pari kertaa tänä vuonna unta limusiineista. Niitä on yleensä paljon ja istun yhden kyydissä. Joo, varmaankin jokin penissymboli.

Tummat tulppaanit ovat alkaneet pikkuhiljaa taipua ja avautua. Minullakin on avonainen olo. Odotan kesää, koska kesällä elämä tuntuu vasta alkavan. Se on tietysti aivan vääränlainen asenne. Ja niitä kirjoituksia iholla, niitä minä myös ajattelen.

Eilen yöllä minulle tuli sellainen olo, että haluaisin seurustella jonkun Riston kanssa. Kaikki tietämäni Ristot ovat muusikoita ja tosimukavan tuntuisia. Ilmoitelkaa jos tiedätte sellaisia Ristoja, jotka voisivat alkaa olla minun kanssa.

Minulla on vasta aamu. Nyt pitäisi alkaa johonkin.

Kommentit

Suositut tekstit