Kuutamolla

Olen tehnyt myöhäisiä kävelyitä kotiin kauniissa kuutamossa, kuullut paljon sanoja, runoja, ääniä ja lauluja. Miesten sanat ovat saaneet minut onnelliseksi ja hymyilemään, rakastamaan hyvyyttä ja kauneutta. Naisten sanat ovat saaneet minut turhautumaan ja kyllästymään.

Olen todennut että lasillinen alkoholia saa minut humalaan ja voimaan pahoin. Se tuntuu hyvältä, että voin pahoin. Tuntuu hyvältä tuntea ja tiedostaa.

Kolme poikaa huikkailee minulle parvekkeelta ja minä vilkutan heille pyörällä ohi ajaessani. Olen taas miettinyt pääni puhki miehiä, naisia ja ihmissuhteita. Mutta alan taas nähdä ja ymmärtää että olen ihanien naisten ympäröimä. Minulla on tukiverkostoni. Jotkut ihmiset vain ovat hetken elämässäni. Sitten minun pitää mennä tai heidän lähteä, mutta on pystyttävä hyvästeihin.

Kuutamon lisäksi pidän syksyn väreistä, kissoista ja myöhäisistä aamuheräämisistä.

Kommentit

Suositut tekstit